Thursday 20 December 2012

Rasa nak gelak kuat-kuat

Mengucap panjang sekejap aku...entah la..nak cerita pun malas..tapinye aku dah mula rasa meluat yang teramat sangat dengan sorang ni...memang kelakar gile la...cakap tak serupa bikin..kalau bercakap memang semua die nak menang...cakap berapi2..macam die sorang yang buat kerja..tapi hampas pun tarak....

Hari ni memang dah terbukti sikap die yang sebenar..aku dah tahu dah depan aku die siapa..belakang aku dia siapa...hurmm..hebat betul manuasia kaki ampu ni...

Kadang2 aku nak jer sembur die...die tu dah tahap macam meludah ke langit..tapi tak sedar diri lagi..dulu kondem macam nak mampus...sekarang..die plak lebih2...hurmm...yang tak dayanye...Sifat menunjuk2 tu dah mule nampak...lantak kau la...tapi nyer..sebab depan mate aku..nak tegur kang kate aku dengki plak..lantak kau la...tp Ya Ampun..berbulu dah mata ni...semoga Allah berikan aku ketabahan untuk melayan kerenah manusia yang pelik2 ni...amin...

No comments:

Post a Comment