Monday 17 December 2012

Minggu yang bercelaru..

Yup...masuk keje hari isnin dah list up to do list for this week..tapi Allah Maha Besar....kita hanya mampu merancang..Allah yang menentukan...

Gigi sakit yang teramat..memang menggangu consentrasi kerja aku...hari isnin hanya sempat siapkan sedikit sahaja buku lupus...

Sampai kat office pagi tadi..aku terus kerahkan semua staff untuk angkut semua buku lupus dari stor naik ke atas...fuhhhh....penatnya...

Lepas angkat buku aku keluar makan..konon2nya lepas makan akan terus memproses buku lupus sebanyak yang boleh hari ni...belum sampai ke kedai makan aku menerima panggilan mengatakan sepupu aziran meninggal di Jengka 6...tiada pilihan..aku ambil cuti hari ni..memang aku tak jalan la..aku tinggalkan begitu sahaja kpd yanti dan lizune..in shaa allah..mereka boleh lakukan..

Esok..jadualnya aku akan ke desa...ada urusan yang perlu di selesaikan...buku lupus..???.aaaaaarggg..tertunda lagi..khamis? Jumaat?

Semoga Allah tabahakan hatiku untuk terus menempuh liku2 hidup sebagai seorang pekerja, ketua,isteri, ibu, anak dan hamba allah yang berusaha mecari keredhaanNya...

No comments:

Post a Comment