Monday 3 December 2012

Great Service From Maybank2u.com.my

Salam,,

Petang ni tadi baru jer buat transaction through Maybank2u.com.my..Bayar bil telefon celcom...Aku memang malas nak pg kiosk Celcom tu..so cara mudah bayar jer melalui Internet Banking..Jimat Masa, Tenaga dan Minyak...Hehehehe..


Lepas jer aku sign out dari Maybank2u.com.my..terus jer telefon aku berbunyi...PRIVATE NUMBER...pelik jugak...Bila angkat dia terus perkenalkan diri dari Maybank2u Berhad...Just for security reason diorang nak confirmkan betul ke aku yang buat transaction tadi...Hurm....Bagus betul...Tak cukup dengan tu...dia tinggalkan pesanan agar ignore ape2 juga email yang diterima yang suruh aku update maklumat akaun maybank...Dia kata maybank tak de hantar email macam tu..So...To all maybank2u users out the....beware...Jangan tertipu....

Hmm..Just For Sharing..Harap2 tak de antara kita yang tertipu dengan sendiket perbankan atas talian ni....

No comments:

Post a Comment