Thursday 6 December 2012

Pagi-Pagi Dah Buat Lawak

Hahahaha..Pagi ni aku nak gelakkan diri sendiri....

Ape ke tidaknye...semalam aku boleh tinggal kasut aku tengah jalan depan rumah pengasuh Ain...Maksudnye semalam..aku naik kereta macam aku nak masuk rumah la siap cabut kasut...pastu bla jer...Serious...aku memang tak perasan langsung...Kalau kak Ma tak bagi tahu memang aku tak th yang aku tinggal kasut tu semalam...Pagi ni aku pakai kasut lain..so memang aku tak terlintas lansung pasal kasut yang aku pakai semalam...

Bila kak Ma bagi tahu kasut aku tinggal tengah jalan..Gelak besar kejap aku...Macam mane la aku boleh buat perangai buruk cam tu...Eeeeee...memalukan..Hahahaha..Moral of the story...sebelum masuk kereta jangan cabut kasut...KuiKuiKui...

1 comment:

  1. done follow you , come visit mine too http://iramamelodihati.blogspot.com

    ReplyDelete