Thursday 22 November 2012

Pasal meja makan pun nak masam muka...

Kelakar-kelakar ngan manusia akhir zaman ni..maklum la ari jumaat...kalau pg makan kat kedai ikan patin pak usop tu confirm dah tak cukup meja..nak dijadikan cerita td..aku dapat duk satu meja...aziran tgh beratur ambik ikan patin...

Ada la satu family ni..sorang tu tengah dukung anak..disebabkan aku kesian tgk die pegang anak..aku pun offer suh share meja dgn aku...pastu tetibe die panggil lagi adik beradik die lebih kurang 6 orang la semuanya..

Haaahaha..aku ngan aziran plak yg menepi..tak cukup dengan tu..bile aziran datang hantar lauk..adik beradik dia buat muka tak puas..ibarat macam aku ngan aziran plak yg tumpang meja diorang...sabau jer...

Siap jeling dengan muka tak puas hati...dah la tu...mase diorang blah diorang blh cam tu jerm..sorang pun tak senyum..bukan la harap sangat..tp frust la orang melayu kits ni berperangai cam tu..aziran siap tegur lagi salah seorang dari adik die tanye dari mana....jawabnye sepatah jem.jengka...hmmmmm...

Semoga aku dijauhkan dari sikap bergitu...

1 comment: