Friday 23 November 2012

Kopi barli yang sodapp...

Alhamdulillah...setakat ni dah hampir 7 bulan aku minum kopi ni...memang bagus...mula2 mak aishah yang kenalkan pada aku..lepas tu aku beli sendiri..biasanya kirim kat yanti beli kat permata herba tu..yan ade member card..so boleh la murah sket...hikhikhik...

Aku bukan nak promote kopi ni pun..tp nak cakap yang kopi ni bagus la..aku sekaranv tengah lapo...tgh tunggu turn nak breakfast..so sementara tu minum kopi ni dulu...boleh tahan lapo aku ni sampai kul 10 kang...selain dari tu kopi ni juga bagi tenaga dan mengandunig kolegen...ala..orang sekarang kan semua sibuk duk minum kolegen untuk cantik kan kulit..aku pun tumpang sibuk jer ler..tp cantik ker kulit tu?;o)

Kalau korang nak cube..name kopi ni kopi barley..keluaran smart herb..laki pompuan boleh minum...rasanya pun sodaaaap....

No comments:

Post a Comment