Friday 23 November 2012

Nasik lemak ekspres...

Assalamualaikum...

Hari ni Sabtu aku di pejabat...hehehe..berkhidmat untuk negara....

Malaam tadi adik aziran samapi dari KL...so pagi tadi bukak peti tengok ape yang ade...dapat idea nak buat nasik lemak..pukul 7.30 bukak peti...pukul 8.15 nasik lemak dah ade atas meja...hahahaha..ekspress betul..tp cukup lengkap yer..siap ade ikan bilis goreng lagi...

8.30 siap nak pg opis..cincai jer..tengok la muke kat bawah tu..hahaha...ni tengah rase lapo...jap lagi nak balik makan nasik lemak td.
Aku sendiri pun tak rase lagi ape ke rase nasik lemak tu...harap2 diorang kat rumah tu boleh ler makan yerk....

User macam tak ramai ari ni...sempat la aku cilop kejap pg kedai buah untuk siapkan pavlova aku yg terbengkalai semalam...nanti aku update pasal cubaan aku buat pavlova sendiri kat umah...walaweiii...chow...

No comments:

Post a Comment