Tuesday 22 January 2013

Akan aku habiskan

Ingat tak aku cerita pasal program dengan SK Bukit Cermin...haaa..cam biasa la..kalau jadi jemputan ni confirm akan dapat nenderahati dan kadang2 dapat cendera perut...hahaha..kali ni aku suke sebab diorang bagi buku..
Dan aku sangat suka buku ni...tajuk dia ; berani tanpa segan oleh Tan Sri Abdullah Ahmad...Aku tak habis pun lagi baca sebenya...tapi setakat 2 3 bab yang aku baca ni..aku suka buku ni...yer...aku suka gaya penulisan nya..aku suka ideanya..aku suka isinya...ada yang tersurat dan tersirat...kagum dengan penulis yang begitu neutral...semua tajuk2 dalam buku ini adalah hasil penulisan beliau yang pernah terbit dalam akhbar tempatan....

Kalau ada buku macam ni yang compile semua penulisan Dato Saifuddin, mungkin aku akan beli...so..yak yah cerita banyak..moh abihkan baca buku ni...owh satu lagi..terima kasih kepada pihak Sk Bukit Cermin kerana sudi menghadiahkan saya buku yang bagus ini....Berani Tanpa Segan  !!!

No comments:

Post a Comment