Tuesday 19 February 2013

Rasa macam artis plak...

Hehehehe..gelak dulu panjang2...huhuhu
Tak baik ko jemah....
Biarkan aje..nak buat macam mane..kalau dah orang suke tgk engko..suke tiru baju engko..suke tiru gaye engko...

Patutnye ko bangge la...kuikuikui...

Èeeeeeee.....sori la...sikit2 aku boleh wat tahu lagi..lebih sikit aku boleh gelak lagi..tapi dah kalau melampau gini...meluat mak...eerrrrgg..tolong la..i bukan artis u...tak payah la nak selidik2 aku pakai baju jename ape..aku pakai tudung jenama ape..handbag cap ape...kasut tinggi mane...rimau tau...

Aku hanya insan biasa yang berpenampilan mengikut citarasa sendiri..saya tak perlukan kritikan atau pendapat korang... bukan nak sombong yer u ollss..tapi aku nak pakai ape pun..aku punye pilihan...murah ke mahal ke..cantik ke tak ke...that not ur problem...selagi suami aku tak tegur...its will be fine to me..sorry yer kalau ade yg terasa..tp aku dah lebih lagi terase ngan korang...udah2 la..dah rase rimas sangat dah ni sbb asyik di perhatikan..bukan perasan yer..tp realiti...betulkan...u pun tgh baca entry ni..terasa tak??? I th sebab blog i pun u follow.. Huhuhuhuhu..chow

3 comments:

  1. hai puan..jgn sy yg dimaksudkan udahla..sy pun follow blog puan tau..hihi

    ReplyDelete
  2. Hahaha..bukan awak la..ade la sorang hamba Allah tu..biar saye je la yg th..dah rimas sesangat ni....

    ReplyDelete
  3. OWH Haha....dh name pun retis...seme la org nk ikotttt...hihi...sabar jela puan...lame2 die pun rimas..sbb die x jd diri sndiri..ikot care org len plak kan?

    ReplyDelete